Praktijk voor Hypnotherapie.

 

U heeft een klacht: 



Waarvoor kunt u een klacht indienen:

U kunt een klacht indienen voor zaken omtrent de behandeling die u van uw therapeut krijgt of kreeg. Bijvoorbeeld de kwaliteit van de behandeling of de manier waarop u bent bejegend. Maar ook over de onjuiste beoordeling van de therapeut, schade ontstaan door de behandeling of over beschadigde/vermiste eigendommen.

Ik stel het op prijs om uw onvrede of klacht eerst samen  te bespreken. Misschien is er sprake van een misverstand en kunnen we er samen uitkomen.

.Als u het moeilijk vindt om dit persoonlijk met mij te bespreken kunt u dit ook schriftelijk doen.

Komt u er samen met uw therapeut niet uit:

Voelt u zich niet in staat om uw onvrede of klacht met mij te bespreken omdat de situatie dit niet toelaat, neem dan contact op met de beroepsvereniging waarbij ik ben aangesloten. 

NBVH u kunt deze vinden onder www.hypnotherapie.nl of bij Google onder NBVH 

De NBVH laat vervolgens een klachtenfunctionaris contact met u opnemen

U kunt gebruik maken van een gratis klachtenfunctionaris. Deze ondersteunt u bij het formuleren van uw klacht of onvrede en bij het onderzoeken van oplossingen.

Uw klacht wordt binnen zes weken afgehandeld.